Об’єднання випускників курсів поліграфологів ВАП

Звичною вже стає практика, коли випускники школи поліграфологів ВАП об’єднуються у спільні проекти з метою розподілу маркетингових навантажень, оптимізації витрат та спільного розвитку. Є в Україні таке хороше прислів’я народне: «Гуртом і батька легше бити» 😉

Ми б хотіли розповісти про цю практику єднання на прикладі двох учнів курсів поліграфологів ВАП Олександра Тіщенка та Миколи Парфьонова.
Поліграфолог Микола Парфьонов

Випускник курсів поліграфологів ВАП в 2019 році Микола Парфьонов

Поліграфолог Олександр Тіщенко

Випускник курсів поліграфологів ВАП в 2019 році Олександр Тіщенко


Кожен з них створив власну компанію, однак зіштовхнулись с типовими ринковими проблемами, пов’язаними з просуванням, офісом, маркетинговими та поточними бюджетами. Олександр та Микола вирішили об’єднатись, таким чином відбулось злиття компаній Поліграф-центр та HR-control.

Polygraph center

 

Об’єднання цих компаній є гарним прикладом швидкого розвитку бізнесу, особливо в умовах, м’яко кажучи, нелегкого 2020 року.

“2020 рік позаду. Попереду рік розвитку та сумлінної праці” – сказав Тіщенко у телефонній розмові з виконавчим директором ВАП Володимиром Ведмідем.

У розмові з Олександром ми дійшли згоди продемонструвати цей приклад нашим молодим поліграфологам як гарний бізнес-кейс, у якому поєднується власна матеріально-технічна база і досвід Hr-control та досвід швидкого запуску онлайн компаній Олександра Тіщенка.


Доречним буде сказати, що ці хлопці молоді поліграфологи та часу даремно не витрачають. Олександр збудував компанію приблизно за два місяці, а Микола напрацював гарний конкурентний досвід у галузі за рік, що минув.

Цікаво те, що саме з відповідальної руки Тетяни Морозової це об’єднання стало таким швидким. Саме Голова ВАП рекомендувала Олександрові Миколу, а той у свою чергу надав своєму теперішньому партнеру безспірні аргументи, що стали вирішальними у об’єднанні.

Варто звернути увагу, говорить Олександр, що будь-яка рекламна активність сьогодні у столиці потребує від підприємця-поліграфолога не менш 200 доларів, а якщо ви хочете рекламуватись в Гугл, то треба точно приготувати не менше 500 доларів щомісяця і бути готовим, що ця сума буде рости дуже швидко, як наслідок аукціонних торгів всередині самого Гугл. Таким чином, конкуруючи в мережі, ми тільки кормили би Гугл до тих пір, поки рентабельність бізнесу не знизилась би суттєво.


Аналітика вказує на те, що вартість одного клієнта буде значно зростати найближчим часом. Виживуть у таких умовах лише сильні команди, компанії, бренди.

Сьогодні компанія Поліграф-центр у особі Олександра та Миколи вітає колег зі святами та зичить не тільки успіхів у бізнесі, а й радить об’єднуватись реальними зусиллями і ресурсами, щоб оптимізувати бюджети рекламних кампаній та не збільшувати видатки власною внутрішньою конкуренцією, наприклад, вартістю кліку в Гугл.