ПОЛІГРАФОЛОГ ВОВКОДАВ ВАЛЕНТИНА ВІКТОРІВНА

ВОВКОДАВ ВАЛЕНТИНА ВІКТОРІВНА

Поліграфолог Національної асоціації поліграфологів України (НАПУ)

Місце проживання: м. Тернопіль

Особистий телефон: +38(099)9143916

Особиста ел.пошта:  [email protected]


ОСВІТА

Словянський державний педагогічний інститут, «Дошкільне виховання. Психологія», кваліфікація – практичний психолог у закладах освіти. (1997 – 2002)


ДОДАТКОВА ОСВІТА

Національна асоціація поліграфологів України (НАПУ) – Навчально-науковий інститут неперервної освіти (НН ІНО) – Державний університет «Київський авіаційний інститут» (КАІ), підвищення кваліфікації за програмою «Проведення досліджень та експертиз із використанням поліграфа». (2025)

Донецький обл. ІППО – підвищення кваліфікації за програмою «Проектування моделей психолого-педагогічного супроводу суб’єктів навчально-виховного процесу щодо збереження їхнього психологічного здоров’я». (2013)

Донецький обл. ІППО – підвищення кваліфікації за програмою «Формування соціальної компетентності молодших школярів». (2010)

Курси з підвищення кваліфікації: «Доброчесні законотворці», «Доброчесна судова

влада», «Антикорупція», курс «Кібербезпека» інші


ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

Поліграфолог об’єднання експертів-поліграфологів «ВЕДМІДЬ, ІЩУК ТА ПАРТНЕРИ»

(вересень 2025 року – по теперішній час)


 Спеціаліст відділу формування НАФ та діловодства (2024 – 2025)

  • Супровід та кураторство архівних відділів держаних установ області;
  • Ініціативне документування, створення та збір архівних документів та формування тематичних колекцій, створення архівних фондів, документування резонансних подій.

Головний спеціаліст відділу МПЗ   (2023-2024)

  • Знання та використання програмних психодіагностичних комплексів (комп’ютерізованих наборів (батарей) методик під час вивчення особистості;
  • Оцінка психологічної придатності кандидатів до видів діяльності, на виконання яких вони призначаються, прогноз успішності їх подальшої професійної діяльності та виконання завдань за призначенням;
  • Надання рекомендацій для раціонального розподілу о/с , відповідно до рівня розвитку їх професійно важливих індивідуально-психологічних якостей;
  • Визначення та вивчення індивідуально-психологічних і професійно важливих якостей кандидатів перед вступом до ЗФПВО, ВВНЗ, ВНП ЗВО;
  • Формування висновків за результатами ППВ, заповнення карт ППВ кандидатів.

Практичний психолог у закладах освіти (2002 -2014) /педагог (2014-2022) 

  • Психологічна просвіта всіх учасників навчально-виховного процесу;
  • Консультативно-методична допомога учасникам навчально-виховного процесу;
  • Діагностика, корекція, психопрофілактика, реабілітація дітей всіх (початкова, середня, старша) шкільних ланок;
  • Психологічна експертиза – участь в оцінюванні нових технологій навчання та виховання, педагогічних інновацій;
  • Психологічна прогностика – розробка, апробація і застосування моделей поведінки групи та особистості в різних умовах, прогнозування психічного розвитку дитини тощо.